امید....
درباره وبلاگ

سلام من فاطی هستم این وبلاگ رو تازه ساختم میخوام این وبلاگ رو پر از مطالب عاشقانه کنم امیدوارم خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و جدایی و آدرس bahareman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 11544
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



عشق و جدایی
پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : fati       

 حتما بخونیــد . . .ارزششو داره !

امیدواریم با خواندن این داستان امید در قلبتان ریشه دواند. . . 

يكي بود يكي نبود، چهار شمع به آهستگي مي سوختند 
و در محيط آرامي صداي صحبت آنها به گوش مي رسيد:
شمع اول گفت:
” من صلح و آرامش هستم، اما هيچ کسي نمي تواند شعلهَ مرا روشن نگه دارد.
من باور دارم که به زودي مي ميرم...“
سپس شعلهَ صلح و آرامش ضعيف شد تا به کلي خاموش شد.

شمع دوم گفت:
”من ايمان هستم اما اغلب سست می‌گردم.
براي بيشتر آدم ها،ديگردر زندگي ضروري نيستم،
پس دليلي وجود ندارد که روشن بمانم...“
سپس با وزش نسيم ملايمي، ايمان نيز خاموش گشت.

شمع سوم با ناراحتي گفت:
”من عشق هستم ولي توانايي آن را ندارم که ديگر روشن بمانم.
انسان ها من را در حاشيه زندگي خود قرار داده اند و اهميت مرا درک نمي کنند. 
آنها حتي فراموش کرده اند که به نزديک ترين کسان خود عشق بورزند...“
طولي نکشيد که عشق نيز خاموش شد.

ناگهان...
کودکي وارد اتاق شد و سه شمع خاموش را ديد.
”چرا شما خاموش شده ايد، شما قرار بود تا آخر روشن بمانيد . “
سپس شروع به گريه کرد .

آنگاه شمع چهارم گفت:
”نگران نباش تا زماني که من وجود دارم،
ما مي توانيم بقيه شمع ها را دوباره روشن کنيم. مـن امـــيد هستم !“

با چشماني که از اشک و شوق مي درخشيد ،
كودک شمع اميد را برداشت و بقيهَ شمع ها را روشن کرد .
نور اميد هرگزاز زندگيتان خاموش مباد
تا هميشه آکنده از ”صلح ، ايمان و عشق“ باشيد. . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: