درباره وبلاگ

سلام من فاطی هستم این وبلاگ رو تازه ساختم میخوام این وبلاگ رو پر از مطالب عاشقانه کنم امیدوارم خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و جدایی و آدرس bahareman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 11551
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



عشق و جدایی
26 دی 1391برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : fati       
روزها برایم سخت میگذرند...

با یک عالمه درد....با یک عالمه فکر....با یک عالمه زجر.....


خداوندا!تو گفتی بعد از هر سختی،آسانیست.....


اما خدایا...


روزها برایم سخت میگذرند...


با یک عالمه ترس...با یک عالمه نگرانی...


آری...من اینجا..در گوشه ای از این دنیای کثیف،


به دنبال خوشبختی گم شده ام هستم...با ترس از شکست...


با ترس از نداشتن...با ترس از تنها ماندن...


روزها برایم سخت میگذرند..


بدون آرامش...


شب ها با ترس از فردا میخوابم...میترسم....میترسم....میترسم...


روزها برایم سخت میگذرند 


و من میدانم... میدانم


به این زودی ها زندگی برایم آسان نخواهد شد....


میدانم باید صبور باشم...میدانم...اما نمیدانم چطور؟!!


و باز هم


روزها برایم سخت میگذرند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: